Hei!Sunt din nou Rosemary:D…Oare nu ma mai satur si eu de atatea ficul?Raspunsul e evident:Nu:)):)):))

Acesta este al-4-a fic al  meu;));))

Primul meu fic este O urma de iubire si il gasiti aici

Al-2-a este Viata este nedreapta si il scriu impreuna cu cea mai buna prietena a mea,Venerutza…il gasiti aici

Al-3-a fic al meu este Iluzii si il scriu tot cu Venerutza…il gasiti aici
Si daca vreti sa mai vorbim…idu meu este roxanik_dangerousgirl pooopici:*

Categorii:General
  1. 17 Ianuarie 2010 la 11:33

    astept….astept…..macar primele 5 capitole..??

    • 21 Ianuarie 2010 la 22:20

      eu o sa ma grabesc putin;));))si fortez inspiratia sa vina pentru a scrie cele 5 capitole ca sa citest;)

  2. 27 Ianuarie 2010 la 5:30

    gata….ma apuc de citit!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

