Prima pagină > General > Sunshine award

Sunshine award


Hey>:D< am primit si eu cate un premiu de la Niko(vampiryka) , Crisdrafta
si de la Alexa
Insotite de premii mai sunt si niste reguli.Acestea sunt:
1. Să postezi premiul!
2. Să oferi premiul la 12 prieteni!
3. Să afişezi linkul lor!
4. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor!
5. Să scrii din partea cui este premiul!

Vreau sa spun ca eu citesc foarte multe ficuri si nu am cum sa pun fiecare autoare in cele 12 premii pe care vreau sa le dau…
Asa ca daca nu va gasiti numele, sa stiti ca imi plac ficurile voastre la fel de mult ca cele pe care le-am numit mai jos.
Cele 12 persoanele sunt:

1: Leah(veny)
2: Buze Blonde(sisu meu;)))
3.Alexa
4.Papy si Deea
5.Niko(vampirika)
6.Crissdrafta
7.Tricey
8.Niko
9.Andru
10.Ruxy
11.Klauss
12.Madalina

Ok…deci…sa stiti ca oridinea listei este aleatorie:) nici de cum un top;)
pooopici:*

Categorii:General
  1. Trice
    17 Aprilie 2010 la 6:15

    hey, ms mult de premiu :* >:D<

    • Trice
      17 Aprilie 2010 la 6:42

      ti-am dat si eu pe blogul meu 😀 🙂

  2. 17 Aprilie 2010 la 13:10

    hey, te-am premiat si eu!
    http://twilight2you.blogspot.com/

  3. 17 Aprilie 2010 la 20:37

    Hei:X Ai primit și de la mine un premiu, Sunshine Award. Click aici pentru a-l vedea http://byandru2.wordpress.com .
    Kisses, Andru:*:*

  4. 18 Aprilie 2010 la 6:46

    ms fetelor:*:*:*

  5. 24 Aprilie 2010 la 10:34

    Ai primit si de la mine un premiu sunshine award 😉

    http://dede-poso.blogspot.com/

  6. DD
    29 Mai 2010 la 16:17

    Ceau!

    Ai primit leapşa de la mine:D… Trebuie să ne arăţi deskoptul tău 🙂 şi dacă doreşti poţi să dai leapşa mai departe 😉

    Kisses :*:*:*:*:*

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

