Prima pagină > General > Leapsa>:D<

Leapsa>:D<

Am primit si eu Leapsa de la Mada:)

Zodia… pesti

As vrea… sa zbor(poate fii banal,dar asta e fantezia mea de cand eram mica)

Pastrez… prietenii

Mi-as fi dorit… ca viata sa fie mai usoara

Nu-mi place… sa fiu contrazisa

Ma tem… de intuneric

Aud… foarte multe lucruri fara sens

Imi pare rau… ca fara sa vreau,ranesc persoanele(nu mereu)

Imi place…sa imbrac haine crazy…in concluzie,sa fiu eu

Nu sunt…la fel ca ei

Dansez… cand sunt intr-o stare buna

Niciodata… nu iubesc orbeste

Par… o tipa fara sentimente

Plang… rar,dar cu motive bune

Nu-s intotdeauna… intelegatoare

Nu-mi place la mine … ca sunt lenesa

Sunt confuza… prietenii ma mint

Am nevoie… ca oamenii sa ma inteleaga

Ar trebui… sa nu ma mai gandesc atat la mine

*Daca eram un anotimp, eram… vara

*Daca eram o luna, eram… august(ziua mea de nume)

*Daca eram o zi a saptamanii, eram… duminica

*Daca eram o parte a zilei, eram… dimineata

*Daca eram un animal marin eram… un delfin

*Daca eram un animal de uscat, eram… koala

*Daca eram o virtute, eram… deznadejdea

*Daca eram o planeta, eram… marte

*Daca eram un lichid, eram… suc de pere

*Daca eram o piatra, eram… marmura

*Daca eram un metal, eram… otelul

*Daca eram o pasare eram… o randunica

*Daca eram o planta, eram… trandafir roz

*Daca eram o stare a vremii, eram… ploaia

*Daca eram un instrument, eram… pianul

*Daca eram un sentiment, eram…iubirea

*Daca eram un sunet, eram… muzica

*Daca eram un cantec, eram… Wrong Number(Tohoshinki)

*Daca eram un film, eram… Death Note

*Daca eram un serial, eram… MI.High

*Daca eram un oras, eram… Tokio

*Daca eram un gust, eram… dulce

*Daca eram o aroma, eram… vanilie

*Daca eram o culoare, eram… roz

*Daca eram un material, eram… matasea

*Daca eram o parte a corpului, eram… parul:))(macar am si eu cu ce sa ma mandresc)

*Daca eram un drog, eram… cocaina

*Daca eram un accesoriu, eram…colier de argint

*Daca eram o expresie a fetei, eram… indiferenta

*Daca eram o materie, eram… desen

*Daca eram un personaj de desene animate, eram… Sakura Haruno(nu ma mai lasa desenele astea in pace:)))

*Daca eram o forma, eram… triunghi

*Daca eram un numar, eram… 3

*Daca eram o masina,eram… o decapotabila rosie

*Daca eram o haina, eram… o pereche de blugi rupti

*Daca eram un sport,eram…handbal(nu stiu daca am scris bine)

*Daca eram o tara,eram… Japonia

*Daca eram un fel de mancare,eram… pizza

*Daca eram o meserie,eram…actrita

App…multumesc mult mada pentru premiu:*

Acum,leapsa trece la :

Veny(Leah)

Buze Blonde

Marcee`:x si Papy

Alexa
Gabs

Categorii:General
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

